FANDOM

PEWNIE KAŻDY GRA W MINECRAFT ALE NIKT PO ZA DWÓJKA 10 LATKÓW: ERYK, EMILIA.

NIE ZNALAZŁ TAJEMNICZEGO ODKRYCIA NAZWALI TO MIEJSCE CZARNY WYMIAR BO WSZYSTKO NA CO SIĘ SPOJRZAŁO BYŁO CZARNE. GDY PO KILKU GODZINACH ODKRYLI ŻE DO TEGO NIE JEST POTRZEBNE MYŚLENIE TYLKO WSZYSTKO CO WIEMY O MINECRAFT. W CZARNYM WYMIARZE NIE DZIAŁAJĄ PORTALE I NIE DZIAŁA ZAPALNICZKA.TRZEBA POODKRYWAĆ TE TAJEMNICZE MIEJSCE I GENEROWAĆ NOWY ŚWIAT. I ZAWSZE GDY LECIMY DO SŁOŃCA WYTRWALA NOWY ŚWIAT.

TYLKO DZIWNE JEST TO ŻE NIE DA SIĘ ZESPANOWAĆ MODÓW ....TYLKO CZEMU NIC NIE DZIAŁA OPRÓCZ WODY. DRZEWA NIE MOGĄ ROSNĄĆ NAWET PRZY UŻYCIU MĄCZKI KOSTNEJ I DOCHODZĄ DŹWIĘKI Z NETERÓW I NIE DZIAŁAJĄ ,EDERPERŁY ANI OCZY KRESU,I JAK SIĘ OTWIERA EKWIPUNEK NAGLE ROBI SIĘ JASNO I PO ZAMKNIĘCIU REGENERUJE SIĘ NA CIEMNO I NIE MA POGODY.LECZ SPAUNERY DZIAŁAJĄ,ORAZ TRYBY GRY NIE DZIAŁAJĄ,I TO MIEJSCE DZIAŁA TYLKO NA MODACH,I PO KILKU GODZINACH CIĘŻKIEJ PRACY MYŚLENIA WYRZUCIŁO Z GRY TO DZIWNE......I CO DALEJ???

JEŚLI CHCECIE MOGĘ WAM OPOWIEDZIEĆ PO CIĘŻKIEJ PRACY UDAŁO SIĘ ODNALEŹĆ PLIKI ,GRY,ALE CZY WSZYSTKO JEST OKEJ TO MOŻE TO TYLKO BAJKA ALEŻ NIE TO PRAWDA POMYŚL ONI TYLKO SOBIE GRALI CZY TO JAKIŚ ZNAK ,ALBO PRZEZNACZENIE,ALBO MAŁE NIEDOCIĄGNIĘCIA W GRZE???

WEDŁUG ICH NIE MA ŻADNYCH CZANEK I KORDYNACJE ZWARJOWAŁY...I W TYM MIEJSCU CAŁY CZAS LOGUJE I POD I NAD TYM ŚWIATEM SA KOLEJNE CZARNE WYSPY.......TO KONIEC TAJEMNICZEJ OPOWIEŚCI LECZ TO WSZYSTKO SIĘ JESZCZE DZIEJE I JA NADAL ODKRYWAM....

Więcej z Fandomu

Losowa wiki